Przedsiębiorstwo Przyszłości
Przedsiębiorstwo Przyszłości
  • Zakończyła się IV edycja

    Podsumowaliśmy tegoroczną
    edycję Konkursu „Przedsiębiorstwo Przyszłości”
  • Promujemy
    liderów zarządzania!


    Certyfikat „Przedsiębiorstwo Przyszłości” to znak rozpoznawczy najlepszych polskich firm
  • Zdjęcia z Gali 2017

    Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z uroczystości
  • Laureaci o Programie!

    Poznaj opinie wyróżnionych firm na temat Certyfikatu „Przedsiębiorstwo Przyszłości”

Jak i co oceniamy?

1. Procedura certyfikacji rozpoczyna się od przesłania do Organizatora zgłoszenia i ankiety certyfikacyjnej. Dokumenty te są do pobrania tutaj – kliknij!

2. Następnie nadesłane dokumenty są analizowane przez Organizatora oraz powołaną przez niego Komisję Ekspertów.

3. W toku certyfikacji Komisja Ekspertów, analizując dokumenty zgłoszeniowe oraz uzupełniając je o inne informacje na temat firmy uczestniczącej w Programie, przyznaje punkty rankingowe.

4. Uczestnicy Programu, którzy uzyskają odpowiednio wysoką liczbę punktów rankingowych, otrzymują certyfikat „Przedsiębiorstwo Przyszłości”. Najlepsi dostają także dodatkowo wyróżnienia specjalne: „Gold Prize”, „Menedżer Sukcesu” oraz „Promotor Nauki i Kultury”.

5. Certyfikaty i nagrody dodatkowe wręczane są podczas uroczystej Gali Finałowej w dostojnych murach Uniwersytetu Jagiellońskiego. Gala jest okazją do promocji wyróżnionych firm oraz nawiązywania cennych kontaktów biznesowych.

W toku oceny w Programie "Przedsiębiorstwo Przyszłości" eksperci zwracają uwagę:

-czy firma jest zarządzana w sposób profesjonalny?

-jakie są kwalifikacje kadry menedżerskiej?

-w jaki sposób firma wspiera rozwój swoich pracowników (kursy, szkolenia, programy zarządzania talentami itp.)

-jakie systemy motywacyjne obowiązują w firmie?

-czy firma wdraża innowacyjne rozwiązania, nowatorskie produkty, oryginalne pomysły biznesowe?

-czy firma podejmuje działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu (np. wspiera ciekawe przedsięwzięcia edukacyjne lub kulturalne)?
 
 
Partner strategiczny
Partner honorowy
Patronat medialny